0 səs
1.3min. baxış
tərəfindən Təhsil-Kitab kateqoriyasında
redaktə et
Filip Kotler A-dan Z-yə Marketinq kitabı necədir? Fərdi inkişafa kömək edirmi? Azərbaycan dilində elektron versiyası  varmı?

2 cavab

0 səs
tərəfindən
İqtisadi depressiya zamanı alıcının sevimli ticarət markasına olan sədaqətini qənaət istəyi əvəzləyir. Müştərilərin loyallığı - əgər o, müşahidə olunursa - sadəcə, yaxşı təklifin ətaləti, ya da yoxluğuyla bağlı ola bilər. Bir dəfə kimsə qeyd etmişdi ki, "iyirmi faizlik güzəşt hər şeyi müalicə edir".

(Filip Kotler, "A-dan Z-yə marketinq" kitabından)
0 səs
tərəfindən
Tapar.az sual-cavab sisteminə xoş gəlmisiniz. Sistem vasitəsi ilə suallarınıza cavab tapa bilər və bildiyiniz suallara cavab verməklə digərlərinə kömək edə bilərsiniz.

85 sual

127 cavab

4 rəy

597 istifadəçi

...